فن ومشاهير /أخبار المشاهير

صور: أحمد فهمي يترك هنا الزاهد في شهر العسل ويتفرغ لإهانة معجبة بألفاظ يعاقب عليها القانون

أحمد فهمي يخوض المعارك مع المعجبين حتى في شهر العسل
معجبة تحذر أحمد فهمي من عواقب ألفاظه النابية
كريم فهمي يرد الاعتبار لابنتيه
كريم فهمي وشقيقه أحمد مع هنا الزاهد
الأزمة بدأت بسبب اخفاء كريم لملامح طفلتيه
الصورة التي أثارت الأزمة
هنا الزاهد عانت سابقا من معارك أحمد فهمي مع متابعيها
هنا الزاهد لم تتدخل في معركة زوجها

لم تتصور معجبة من متابعات الفنان كريم فهمي على إنستقرام ان مجرد تعليق على صورة له تخفى ملامح ابنتيه، ستدفع شقيقه الفنان أحمد فهمي لهجر عروسه هنا الزاهد في شهر العسل والتفرغ لكتابة رد مطول تضمن إساءة بالغة يعاقب عليها القانون بعدما وصفها بكلمات تندرج تحت طائلة جرائم السب والقذف.

الأزمة بدأت بنشر الفنان كريم فهمي صورة جديدة من حفل زفاف شقيقه أحمد على النجمة هنا الزاهد وقام بإخفاء ملامح ابنتيه بوضع أيقونة قلب على الوجوه، وعلق قائلا: اهم ناس، مش ناقص غير جميله وابويا وامي، وقامت إحدى المتابعات بإبداء استيائها من إخفاء وجه الطفلتين قائلة: مش فاهمة اية لازمة القلب على البنات حاجة رخمة، واخري علقت هل اهم احلي من بنات نانسي عجرم اللي نشرت صور بناتها عبر انستجرام؟؟

 

المعجبة حذفت التعليق بعد عتاب متبادل بينها وبين كريم فهمي شهد إساءة منها في حق الطفلتين، ولكن الأزمة لم تنتهي بعدما أصر أحمد فهمي على التعليق بطريقة جارحة عاتب فيها شقيقه كريم لمجرد أنه رد على المعجبة بطريقة مهذبة!!

فهمي وضع ردا يصعب نشره بالكامل لما يتضمنه من ألفاظ خارجة، قال فيه: أنا مش لاقي "…"  اللي شاتمه كاميليا وناعومي، ما هو لما واحدة يوصل بيها النفسنة على أطفال يبقى أكيد ريحتها"…" من رجلي الساعة ٣ الضهر وأنا لابس جزمة من غير شراب وفاقدة الأمل إنها تتجوز وبيني وبينك دا أحسن عشان الأشكال الـ "…" دي مينفعش تتكاثر.

 

وتابع: دا المفروض يعقموهم كمان، أنا طول عمري بقول عندكو حق أني بتعصب زيادة لكن المرة دي مش هسمع حد لما "…" زي دي تكلم عن طفلة وتقول شعرها سلك مواعين لا أقولك شعر أية اللي سلك مواعين واللي مش عاجبه كلامي وهيدافع عن "..." دي يعملى ان فولو أحسن.

 

أضاف: النفسنة وصلت لأطفال ملهمش ذنب .. طب أحنا ماشي بنستحمل وكدا لكن ولادنا ليه أشكال بنت "…"

 

ووجه فهمي عتابا لشقيقه كريم مطالبا إياه بعدم احترام هذه النوعية من المعجبين قائلا: وأنت يا كريم تقولها أبوكي ممكن يزعل. ما يولع ما هو اللي ربى التربية ال "...." دي،  .. متحترمش الناس دي لو سيبناهم هيعملوا كدا مع كل الناس … دول بالجزمة.

 

التعليقات كلها تحولت من الصورة الأساسية إلى تعليق أحمد فهمي، وأكد أغلب المتابعين على ضرورة احتفاظ فهمي بأعصابه وعدم استخدام الفاظ نابية في التعليقات، كما لفتوا انتباهه إلى ضرورة الاستمتاع بشهر العسل والابتعاد عن معاركه المعتادة على مواقع التواصل الاجتماعي.

ولفتت معجبة نظر فهمي لخطورة تعليقه قائلة: ما ينفعش تقول الكلام دا انت ازاي ترد بالأسلوب دا كريم رد بأسلوب جميل وجاب حقه منها ع فكره البت دي لو رفعت قضية ع الكلام اللي حضرتك كتبه دا هتكسبها لان دا شتايم حقيقي هي شتمت الاطفال صحيح والاطفال مالهمش ذنب بس الالفاظ دي عيب جدا لان كل الكلام اللي انتي قولتو دا توديك ف داهيه لو رفعت قضية هي غلطت بس عيب كده إنك تغلط زيها اخوك محترم وانت كمان عيب المستوي دا.

كريم فهمي رد اعتبار ابنتيه بطريقة أخرى بعدما نشر صورة تجمعه بهن من كواليس حفل الزفاف وعلق عليها قائلا: احلي واغلي حاجه في حياتي ملحوظه: السوشيال ميديا بقت مستنقع واكتشفت ان فيه ناس كتير اوي محتاجة تربيه للأسف وده اللي شفتوا من بعض الكومنتات في الصورة اللي فاتت.

لمشاهدة أجمل صور المشاهير زوروا أنستقرام سيدتي
ويمكنكم متابعة آخر أخبار النجوم عبر تويتر "سيدتي فن"

مواضيع ممكن أن تعجبك

أضف تعليقا

X